24 Mac 2011

PHOTO: 'chalte chalte"-bollywood!

Malam Bollywood ni memang sangat terasa kehangatkan disaksikan hujan renyai-renyai..AHHA takut cuaca tengok aku turun.. nasib baiklah cuaca memang sporting habis..tak jadi hujan puloq. ;) selamat lah bagi ku..kalu tak rasa bebas nak bergaya..dengan kain nya yang labuh. sungguh menyapu lantai. ;)

takpe lah..aku pun rasa cam tak syok sangat nak bercerita ni.. ape kata layan jer photo² yang ada.. aku upload je 4 .. tak payahlah nak bubuh banyak. okay, terima kasih pada mereka yang berjaya menjayakan photoshoot kali ni. ;)




- ♥ you til the end-


-waiting for you ♥ -

tarikh: 17hb mac 2011
masa: 8.00-10.30malam
lokasi: Padang Merdeka,Kuching.
photogapher: bro Putat,madey,ata,dan Pieque

Sekian,Terima Kasih.. LOVE.LOVE.LOVE!


..."cintai aku dengan hatimu,seperti aku mencintaimu. Sayangi aku dengan kasihmu,seperti aku menyayangimu. i will be the last for you , & you will be the last for me..."-dirimu satu by ungu


new upload!-24/3/11

-love this one!



itu saja.. lallala.. hiks!

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx