25 Mac 2011

Thank You Eye GlO

its fridayyyy bebeh!
kebanyakkan yang berhati riang bila jumaat kan?

Aku pun suka... Penghulu segala hari. tapi aku lebih happy bila monday datang! ;) insyaAllah mungkin nanti punya perasaan yang sama hebat dengan korang bila jumaat melambai-lambai. cuma bukan sekarang!

Ohh ya....pepagi ni agak berat kepala sikit.. mata pun kabur semacam.tak suka nya!
pasal malam semalam bila aku dah boleh tidur seawal jam 10.... boleh pulak terjaga jam 3pagi.. mana tidak sakit hati weyh!*** penat otak nak melayan mata! hati kata -kau perlu tidur.. mata kata- aku tak ngantuk. cilak!LOL

nak tau ape kesudahanya?!!! aku takleh sambung tidOOOOOOOOooooooooooooooooOOO! berdenyut jiwa mak nok! sangat nak elak diri dari terjaga ketika tidur... alih² disapa juganye aku.Bengang bila pepagi penglihatan kabur... masa nak drive tu terpaksa buat mata silau nak jelaskan objek. nyampah. sungguh tak segar rasanya.biji mata ku rasa penat......bila penat,..mulalah rasa bengkak.. merah-merah.. rsa cam kering.. pendek cita memang tak song penglihatan.... tapi nasib baik ada EYE GLO!!


seriusss.. baik punya!!!
eyes glo relief-relives sore,swollen & watery eyes!! ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx