28 April 2011

siapa lagi jambu ;) ??

WASEEEHHHMENNN~ tajuk memang sap sap soi.. :P
 "tepuk bahu kiri.. bahu kanan dilupakan"dibuantnya.. ehhh peribahasaaaa ape ni!? -fikirkanlah..ngeeee!

seperti tajuk tertera kat atas nun.. siapa lagi jambu?!! aku kah yang "jambu" atau jambu itu lagi "jambu"?
-terus merenung jauh untuk memikikan soalan itu...... ! mungkin aku juga jambu.. jambu itu cute kah? comel.. atau gantengggg.. kalu laki laki bermuka jambu.. anak ikan mali mali jawabnye.. kalu pompuan..bermuka jambu... woooowoo!!-nanti saya jawab dikemudian hari yeeee makcik pakcik.

maka dengan itu, saya harus bagi jawapan untuk tajuk hari ini....


saya pun jambu maaaaa :P


Haruslah jambu itu lebih jambu... ma! sebab jambu itu memang enak untuk dibuat ulam.. sila cicah dengan sambal kicap...plus cili..gula.. belacan.. fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhyooo haaaa.. confirm telan air liur ko membaca ni.. ekeke! sumpah tak tolak kalu di ajak ulam-ulam!

OH.. berbalik cite pasal jambu dalam gambarajah diatas.. saya beli kat kedai buah lah. takkan nak beli kedai baju.Masa saya singgah nak belikan sotong kering tu... lalu lah kedai buah depan kedai tu... so.. nak beli yang dah potong ke.. nak beli yang sedia cantek ni.. kalu beli yang dah potong sikit je kot.. tak puas nak mamam. akhirnya Beli jugak dengan harga timbang sekilo= RM9.00- mentang-mentang "jambu".. nak beli ko pun mahal erk! Nak tau... dalam RM9 tu hanya 5 bijik okay! gilerrrrrrrrrrr jambu air! haha.. tapi berbaloi juga lah,sebab badan ia mantop². .manisss.. dan isi nya semua tak rosak. ;)

akhir cerita... ikutlah resmi "jambu" .. motip?! -geleng kepala..angkat bahu"

..okay.tammat!

5 ulasan:

  1. lama xmkn jmbu cicah kuah kicap ngn cili padii..waaaaaa!!

    BalasPadam
  2. http://seri-suri.blogspot.com4/28/2011 12:04:00 PTG

    wah nampak mcm sedap jer jambu tu,bg saya lah

    BalasPadam
  3. syufa: memangg tedappp tuuu... ayuhhhh cari jambu.. hihi

    seri suri: ha ha tu la pahsal ;)

    BalasPadam
  4. Jambu + sambal kicap = Walla... best giler eh...

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx