1 Julai 2011

wahhh~jumpa silent reader saya!!

aa..aaa..aaa..!! camne nak mulakan cerita ni eh... aaa!! aaa!!! :)

Ohh ya.. begini! pada petang rabu lepas..kebetulan saya kelewatan untuk keluar dari ofis,memandangkan nak jemput Ijan balik sekolah.Nak dijadikan ceritanya.. Adalah seorang wanita yang berwajah cantik nak belikan top-up kat my ofis. so seperti biasa saya akan keluarkan soalan yang sama..nak brapa ringgit? kan... 

nak tauuu... dicelah pertanyaan saya wanita ini mengeluarkan ayat " kiki ka?! 

maunyaaaa saya terkejut makcik eh!!yee... yang ada dalam minda saya ni.. maybe fren dalam Facebook kot.. yelah kat facebook.. main approve jer.Kekadang kita tak kenal orang..orang kenal kita.. kita kenal orang.orang tak kenal kita..!! gitulah.. 

lepas tu.. baru lah wanita ni kata dia FOLLOW my blog! -malu dalam hati weyh! iyeee.. maklumlah kat blog ni kita tulis macam² kan..tak taklah dia ni follow sammpai mana.. ! maka dengan itu, sebenarnya saya ni pemalu juga,.... oleh kerna dia dah tegur saya dengan cam dah kenal.. tak baiklah kita cam buat tak tau kan.. kang tak pasal² lariii peminat ai!! WAHHHHHHHHHHHHHH !! -guraulah. ;)

kami tukar lah number telefon..kebetulan dia ni kerja dekat je ngan area ofis saya ni. Mesej² punya mesej.. janji nak lunch keesokkan hari ni. Yakni.. hari khamis.(semalam) ! 


Okay,saya stand-by jer kat ofis.. katanya dia nak jemputkan kat sini. Rupanya dia bawak sekali "abang" nya untuk lunch bersama..saya ni memang takde halnye.. walaupun terpaksa cover diri yang malu nak keluar untuk kali pertama. Nak² pulak dia bawak abang dia sekali. laalala~~ buat jer muka tak nervous!


Kami lunch kat Secret Recepi ,spring! 

sumpah sedap..cuma aku yang tak suka makan durian atau perisa durian cheese ni! cepat muak! tapiii angkat ibu jari!!

dia punya!

saya punya +abang dia punya! lebih kurang menu cam sama jer!

Oh yaaa... takkan lah nak cakap dia dia dia jer kan. saya kenalkan nama dia Carol.. bangsa iban.yang lain rahsia.. camne nak cakap banyak lagi tak tahu pasal dia. hehe!! nak snap gambar dia pun dah awal² kasi warning cakap tak nak masuk "belog" huh.. aduhh keciwaaa sehh peminat lawa cantek begini dirahsiakan! 

abang dia bernama TOM. panggil saja tom tom bak! haha.. abang dia pun frenly. senang berkenalan dengan mereka berdua.walaupun kita berlainan bangsa. ;) nice to meet ya ya!

Lepas kekenyangan makan.. Carol dan Tom hantarlah saya ke Ofis kembali. Dah masuk da dalam ofis... Carol datang lagi.. rupanya² dapat Gift dari dia!! wahhhh segan saya weyh!!!! papapun... terima kasih daun keladi.. nanti ada masa kita jumpa lagi. begitulah perumpaan pertemuan pertama kali tu kan.

 teheeeee~~ sempat lah saya godekkan bungkusan tu.. ingatkan kain baju kurung. sebabnya tak tengok betul².. balik² jer rumah.. weheeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!! suka dapat dress pendek lah!
nampak berisi badan ni kan.. :P cantekakn dress ni!!!

note: carol, makseh oi.. malu kamek sebenarnya.ternyata adalah silent reader yang betul² mengetahui saya! siap tau apa yang mek suka sik suka! hehe ;) btw, next kita jumpa lagi okaey!! thanks babe!!

7 ulasan:

  1. hehe..mek silent reader ktk juak..hehe

    BalasPadam
  2. Nampak berisik ktk makei baju ya.. haha..

    BalasPadam
  3. kak kiki nampak chubby ;p
    hehe, but still cunn

    BalasPadam
  4. menarik la dapat makan reader belanja.. terbaik

    BalasPadam
  5. betul punya silent rider tu. baik hati dia hadiahkan dress yang cantik.mesti orangnya cantikkan.

    BalasPadam
  6. yah..siap jumpa silent reader. nektok dah bukan silent reader dah carol ya. mesti dah jadi geng pastok.

    BalasPadam
  7. wah bestnya dpt jumpa ngn silent reader nie kan,
    mmg akn buat kita termalew seketika...

    lawa baju tue:)

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx