19 Ogos 2011

orang lain da puasa 19hari.. saya puasa baru 15hari.. ha!

perlu ke nak letak gambar b4 bercerita? hahaha suka hati la.. ;) semangat doe! supaya dari mata ku ni ko dapat  mendalami dengan kushyuknya.. hahaha (padahal perenggan dibawah bukan digambar :P hadoilaaa) merepek.. pok..pok..btw, abaikan..sila ke perenggan dibawah ini.
adoiii jerawattt gedik datang lagi.. :P
Hari ni dah masuk 19hari kita puasa kan..tapi saya baru 15hari berpuasa. 4hari dah xleh puasa.hishh biasalah wanita ni tiap bulan kene tempuh kehadiran rajasegalamerah. haha! hambik ko...same je rasanya.. tetap berbuka bersama-sama bila time berbuka puasa petang tu. Kalu saya tak makan.. hehe mulalah..saya malas nak hirau makan nasi. jadi saya paksa diri untuk makan bersama mereka..makan  ramai² mesti selera tu lebih sikit. ;) 

Tak sabarnya nak tunggu hari selasa...^_^ yahoooooooo 3 hari lagi. lala! 
apakah? itu tunggu rabu baru saya dok cerita okay..

3 ulasan:

  1. wah!kak vee pun ada juak jerawat gedik..brk pagi tadik perasan..kat tgh2 dahi...hadeh..bila embak sujud time solat, berasa sakit indah..;0).
    wehehehehe..apa ndak suprise hari selasa tok..sik sabar juak kak vee maok tauk =0).

    BalasPadam
  2. apakah dia yg kamu tggu pd selasa depan??...jenggg..jenggg...
    apapun,shantekkk mata ktk ya kiki. boleh pinjamkah?

    BalasPadam
  3. saya puasa hari hari di bulan ramadhan.
    hehehe.

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx