7 September 2011

hamboiii raya makang sakan..3,4,5 syawal catatan kisah sekali gus!

3syawal 1432H -saya dan family ke MOYAN,Asajaya menziarahi adik mak (uncle) disana.
makanan orang kampung.. gila sedap bila kelaparan.. ;)


4Syawal 1432H-saya bermalam dirumah kak timah di Samarinda-kota samarahan,untuk tolong dia masak² open house.9tak sempat nak tangkapgambar² ... busy sangat.. :P tolong potong bawang ,sayur, tolong kacau² kuali tu pun jadilahhh. hehe! 
saya jadi tukang rasa dan penambah rasa :P

5syawal  1432H- kuar bersama divia untuk ke rumah kawan² yang ada..dan sesempat yang boleh.

divia call pagi tu pun..saya baru je bangun tido..tak tengok jam pun. Dia kat dah jam 11pagi. (dalam hati.. mustahil..mustahil saya bangun selewat ini) haha memang dia saje je nak kasi saya terdiam untuk berfikir.. rupanya jam baru jer jam 8pagi.! dia call pun pasal nak ajak gi beraya kat umah member dia.

Janji jam 10.30pagi.. datang ambik saya  nak jam 12tengahari.. hadoiii.. lebur dah make up i.. :P




ehem² bajet mak datin dulu lah yeee :P (nak mintak catokkk ke dahii :P

ada kisah baju ini.. :P hehe! ini kain yang dibagi oleh peminat saya.. eh bukan... camne nak cerita ni.. ikut cerita dari blog zie kat sini : gift kain!! dan kes gambar saya diguna pakai *shit-lah! hihi.. 
terlebih dulu terima kasih kat FAHMI.. saya tak brapa kenal ngan dia.. cuma pernah sekali kot chat ngan dia kat fb.. mungkin dia rasa segan.. ke ape ke.. saya tak tau lah..tapi saya terima juga sebagai melepas hajat dia didalam kisah itu. (kalu nak tau bacalahh link i kasi tu ye)


Okay,berbalik kisah raya!!

Kami ke rumah Riza dahulu.... kat rumah riza jer sempat nak perposing²!

divia dan kiki
ini puan rumah nya: riza
bertiga
HAHHA... sudah itu kami ke rumah.. kawan via.. kawan saya.. pada yang tak sempat nak singgah tu.. bukan tak nak datang... saya kehilangan kesemua number telefon.. ada sempat saya minta kat FB.. ada yang saya memang susah nak pergi.. begitulah.. tetapi.. ada tetapinya.. jangan lah bersangka saya tak nak ke rumah ye. ;) biar tak sempat menghulur tangan bermaafan.. saya maafkan anda semua. hihiih harapnya anda pun sudi memaafkan saya . sudi ke tak sudi ni?? kalu tak suddiiiiiiii mari jumpa! hahha :) just kidding. 

masing² dah sibuk dengan life kan.. rumah zie,tilla,kaknor  pun tak sempat saya kunjung.. lagi pun zie mesti paham ;) saya cuma menjaga perasaan semua orang. ^_^ amboiii... hihi


Lepas jer beraya tu.. kitorang baliklah seawal jam 7pm.. kerna nak serbu pulak umah kazen i..ada open house. hahah pulun nasi ayam sama mee belacan. gilaaaa 2 round! nasib baik takde org lain yang datang. nak makan nasi.. rasa cam nak makan mee.. serba salah nak pilih. so.. gitau jer kazen.. i nak makan 2 2 sekali. hahah!! alhamdulillah kenyang kerna kepedasan kuah mee belacan :) sedappppp!

3 ulasan:

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx