13 September 2011

senyum nampak gigi VS senyum xnampak gigi

 vs

ada orang di lebih manis bila senyum nampak gigi.. ada orang pula lebih manis senyum simpul gitu. ;) macam saya ni.. kalu tak senyum simpul.. bukan tak manis wak.. manisss kan.. :P cuma rasa rasa senyum itu digunakan bila hati saya separuh ikhlas..  atau malu².. atau sekadar membalas pandangan orang yang melihat.

tapi kalu senyum nampak gigi... hihi tak payah cakap dah.. bila saya rasa sukaaaaaaaaaaaaaa yang berkobar²... lebih dari ikhlas yang terkeluar dari hati..senyum nampak gigi menjadi gambaran betapa saya sangat menyenangi mereka. kalu bab ambik gambar tak usah nak saya ungkapkanlah. Memang saya senang tangkap gambar dengan senyuman meleret² sampaii ke perhentian lampu merah. hehe! 

sebab kalu saya serius..... rentung rasa hati bila tengok gambaran itu tak hidup. tapi kalu candid tu lain lah. ;) ape² pun terbaik.. dah nama Candid!



 vs


biar senyum senget janji fizo omar suka! :) jangan ko marah aaaa****



(pix dalam kereta adalah tempat paling best..so jangan nak komplen banyak sangat) hahah :P

3 ulasan:

  1. akak tak sesuai senyum nampak gigi.
    cam cacat jer. huhu..

    BalasPadam
  2. mek manis mun senyum x nampak gigi.. mun mek senyum nampak gigi alu pahit.. haha ;p

    tp kak kiki tetap santek..

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx