20 September 2012

cake cheese nyum nyum!

 HAI TUAN PUAN.. CIK KAKAK ..ENCIK ABANG SEKALIAN. ;P 
Meh kita menyibukkan diri di dapur. ;)


Masa  offday minggu lepas.. tetiba teringin nak makan  roti cheese pulak ni ha. Ntahlah.. ade yang panggil cake cheese.. cheese cake kan.. janjiiii ia bukan yang perlu dimasukkan ke oven. yang penting dimasukkan dalam peti sejuk. 


Tapi wahaiii tekak sungguh beria nak makan. Sebabnya dulu aku pernah buat masa raya lepas. Jadi penangan Cheese tu memang memukau anak tekak.  Ape lagi.. selasa tu, aku turun jugak belikan bahan²nya.
 Sangat mudah okay... Dijamin sedap gila sampai mencari². hehhehe~ Masa aku buat yang ni.. haa tak sampaiiii pun 2 hari.. dah habis. aku sempat buat 4 ketul tu. Bagi sikit sikit kat kakak² aku. (ketul eh) haha~ anak saudara aku dah berebut.  kanak² memang suka yang macam ni kan. sebab aku memang suka makan cheese.tapi tak terlampau manis lah. sebab yang manis sepat muak. rasa lemak tu kan buat rasa  nak lagi nak lagi. hehe! 

Seriuos babe.. asal rajin jer buat. kalu tak rajin beli jer kot. ;) haaaa.. sape kitak orang teringin nak beli n makan... boleh jakkk padah kamek. anytime.. PM kat kat facebook. :) okay. ha untuk raya haji pun akan datang bolehhh jerr.. or untuk makan² kat rumah.



x rugiii.. haaa ! 




Amin Ya Rabbal A’lamin..

5 ulasan:

  1. kmk mau makan.padah sini jak.hehe

    BalasPadam
  2. Shedap nye kiki..
    Anta sini sikit:)

    BalasPadam
  3. mun mok part makan jak boleh juakkah?.....hahaha

    BalasPadam
  4. amboi sedapnya ..nampak lemak berkrim2...

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx