19 September 2012

kene paksa keluar

 Dah lama rasanya tak keluar ngan anak² saudara aku. Cuti lepas, dipaksa untuk bawa keluar. hehhe pasti dorang boring sangatkan. maklumlah bila dah membujang ni nak keluar jalan². dok umah jer apa best. heee~

So aku bawak lah dorang ni keluar... Tapi before tu boleh tahan aku terkandang dibilik. maklumlah bukan selalu dapat rehat sampai ke tengahari. wakkakaka! siot bangun dah awal dah pun. pastu sambung tido. bangun cek phone. online. sambung lagi tido. hey. nikmat sungguh time rehat ni kan. alhamdulillah. itulah nikmat yang ALLAH bagi. 

okay sambung cerita.

Aku biarkan gambar bercerita jer k. hahhaa Tak ke mana pun, gi Spring. jalan².makan².. pastu terkandas di Spring sebab hujan. pastu kami ke the Hills jer. itu jer pun
 


























 cam biasalah.. dengan dorang ni.. aku pun kene ilek² cam dorang jugak. kalu tak suasana tak meriah. hahha tapi aku memang gini pun. Harus ceria bila keluar. Kalu mood tak bagus.. confirm aku tak nak keluar punya. ;) itulah aktiviti aku isnin lepas :)



Amin Ya Rabbal A’lamin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx