14 September 2012

i kurang gemar natural colour

Assalammulaikum..

salam jumaat yang indah buat semua. Semoga hari ni segala urusan kita dipermudahkan oleh-NYA.
ceh. poyo nak jugak tempek wajah kan. heee.. :)

Pagi nak cerita pasal BAAJOO. hee baju ;)

Akceli baju kat atas tu dah lama aku beli. Pakai pun sekali jer masa raya tu hari. Hari ini aku pakai lagi. pakai jer lah cantik sebab ade epol². (hee sukati makcik kiah jer eja) .oh Mungkin sebabnya terasa besar kat badan aku. even S adalah saiz nya. Gila keding tak badan sayeee. Tapi pakai jer lah. Dan faktor kaler nya jugak memang tak meyakinkan aku jika pakai. hahha warna natural ni kalu tak match dengan kaler terang mood aku terus tak WOW. terutama COKLAT. aduii..susah aku nak in love ngan kaler coklat ni.dan kelabu juga. hmmm. heee sama macam awal ashaari jugak.. i hate coklat colour. bukan sebab tak suka, cuma bila pakai tu sure rasa tenggelam. hahahha! tapi aku mula belajar mencintai kaler natural ni.. cuma pastikan... kaler dia tak melampau suram. :P

okay, aku suka kaler yang terang tapi sederhana. :) mood tu penting. kalu tak ,confirm buang duit jer beli tapi tak pakai naaaa... sape rugi. cantek² tapi rasa tak wow. tak best woo. Oh, pic bertudung tu aku saje try tadik. insyaAllah. 

hahha itu jer pun kisah nyer. HAHAHAH kalu ade rajin tu, terus cepat² update. kang berhabuk lagi blog ni kan. heee... :) *tetiba aku rasa 2 3 hari ni semangat gila nak menaip kat sini.* moga² semangat terus. 

heeee okay  mekachehzz~ muah!

Amin Ya Rabbal A’lamin..

2 ulasan:

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx