14 September 2012

kalu yang free semua indah ;)

 Sape suka minum nesface!! angkat tangan. hehhe~

Sebenarnya Nescafe berhad ni ada buat promotion bergerak gitu. berhampiran jer ngan KWSP sebelah ofis aku. so, adik Jue ni rajin pula tanya aku. nak minum ke tak. Aku ni memang kalu bab macam tu, malas nak jalan. heee tapi jue memang nak hantarkan kat opis..so aku cakap :NAK! :)

Sekali datang bawa 2 cup yang comel gila siot.Sekali dengan chuduuu yang kiut miut. haii gewramm! tapi aku suka gambar yang ada kat cup tu. Bila tengok kita pun rasa gembira. heee.. ape tak lagi minum sangat nikmatlah. ;))

haaa korang tengok ni 
 HAaaaa.. elok lah sangat dari tadi aku minum mineral jer. sekarang boleh minum manis sikit. hahha! ;)


Segala yang indah oleh NESCAFE ! chomellllll kann. ngeeee~


 Amin Ya Rabbal A’lamin..

2 ulasan:

  1. alamak i tak boleh minum nescafe ;)

    BalasPadam
  2. tetiba rasa nak p bancuh nescafe laaa.... :P

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx