19 Oktober 2012

TODAY, i'm 30 years old !!

 Bissmillahirrahmannirahim... 

Alhamdulillah.. Terima kasih YA ALLAH, kerna nafas-MU aku masih disini. di Usia yang hari ni ke 30tahun, aku masih menikmati rasa kehidupan. Terima Kasih ya KASIH.. kerna masih memberi aku kekuatan dalam setiap UJIAN dan DUGAAN-MU. 

InsyaALLAH.. semoga dipermudahkan segala urusan dan masalah yang ada. 
TERIMA KASIH KEKASIH SEJATI.:)

******************************************



WEHHHH.. wehhhiiiiiiii.. 

Aku tak tau nak cakap ape. Rasa ini lah yang harus diterima oleh hakikat nya yang aku sudah 30 tahun! Apalah ertinya usia. hanya angka. yang membezakan Daya pemikiran dan Hati serta bagaimana hendak menjadi lebih matang kan :)

 Aku tak leh nak sampok dah kat FB time ni. Dah macam pesta WALL kawan yang tak kenal.. kawan rapat.. kawan² yang dikenali. kawan blogger. kawan-kawan gitu yang bagi wish. thank you semua yang merelakan diri menaip diruang Facebook. bahkan juga ditwitter. mekacehhhh semua! *syukur*

ini sebahagian yang bagi ucapan. tak dapat nak ambik semua.. banyak sangat dah. BTW, terima kasih family, kawan² setia.. kawan alam maya. Terharu hakak :)


Tapi kali ni berbeza, mak bapak takde kat rumah masa birthday aku. Dorang ke Brunei untuk hadir majlis perkahwinan my kazen. *rindu plak kat masakan emak. haha! ambooiii... 

okaylah kengkawanku. Tak kisah hari jadi ini disambut ke tidak.. semoga doa² korang dipermudahkan untuk aku. :) Biar kesedihan atau kegembiraan hanya ALLAH yang lebih mengetahui.


LOVEEEEE always kat korang! *muahhhh*



Amin Ya Rabbal A’lamin..

10 ulasan:

  1. hepi bestday kiki ..baru 30 , muda lagi hehehe

    BalasPadam
  2. hi kiki.. you may not recognise me. Tapi kmk dah beberapa kali visit your blog, it's so happening dan cantek.. anyway, keep on writing :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. thanks yea datang singgah. salam kenal juak. nanti kmk ke blog ktk. =)

      Padam
  3. Happy birthday cik adik manis!!!

    BalasPadam
  4. slamat harijadi
    membaja~!!

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx