2 April 2013

Tebus Rebat Handphone Rm200

Heloooo..

saya datang lagi makcik pakcik. Rindu sangat nak update tapi sering takda masa nak mengarang.kalu masukblog pun aku main pantau jarak jauh jer. heran sendiri!Tapi aku nak sangat macam dulu penuh dengan cerita dan gambar (walau gmbar lbh banyak dari stoty) heeehe

tetiba jer aku datang mgejut ni kan? hiiiii...maklomlah aku  dapat rebat RM200 tu. Makanya aku remBat jer hapon alcatel one touch tu. sangat one touch..heeebolehhh lah naik muat macam macam. denga n one touch jer.(cehhhhh... hpon org lain lagiii kedeboomm canggih) kiranya bolelah utk aku online segala mcm bila ada android. ennnnnndeeeeroood oh indahhnya ku rasakan. :-P

eVerything memang puas hati cuma camera  yang amat kurang dipuaskan .hehee yerlaaa orng macam kita yg Suka snap sana sini. pemting sangat bila camera kualiti yg clear dan dibila dizoom akan mmg takle na tipu jerawat.. tahilalat.. apa jer yangggg terlekat. jelas kelihatan. tapi hponni 2.0megapx ONLY . sadiskan.

takpe. belajar bsyukur . dah lah byr hanya RM99jer. siap android okay. boleh IG.Keek.FB dan segala macam. itu dah kira beruntunglah.

korang dah ade buat tebus rebat tu ke?Apa lagiiiiiii cepatlag apply. asal usia tak lebih dr 30:-) nasibbbbb baik tak genap lagi aku ni. baikkk fuhhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx