20 Oktober 2008

BESDAY TiME (HANGOUT)

Adakah senyum ini bisa mengaburi apa yang terbuku dalam hati?????

hahha~ akceli 19 oct ..yup my besday la kan... tetiba lak kat ofis keje2 suma sattle.so bos soh lah aku balik. dalam seawal 2.30ptg aku balik keje tu nak balik harus lah aku tak mau dulu.sudah janji mau ajak zie jalan2.. sekurangnya leh arr hilangkan apa yang tercatat dalam otak dan hati ku ni. dengan cara gini aku lehlah lepaskan keboringan aku.kadang2 terasa juga bila time penting gini dalam hidup kita..harus lah orang yang sayang kita ada kat sebelah kan.. yuhuuuu~ tapi takpelah.. mereka2 ini pun sayang aku lebih dari org tu.. tahnx my beloved frenz!

tiada yang istimewa hari ni..cuma semuanya leh hangout bersama... yelah asyik dok pok pek kat blog je. zie ni pun nak jumpa tilla...sekurangnya leh la tambah geng time kuar..taklah muka berdua je.mula2 nye kami saje nak bunag masa dan habiskan petrol tilla.. wakkaka*guro je babe... yelah nak g the spring bagaikan... padahal saje2 je nak cuci mata.. nak ringankan otak den ni.. hiks....tq tilla sbb hari ni ko jadi driver haku...

zie sibuk nak lihat camera tuh...insyallah katanya mau beli.. cepat beli..leh aku tompang mgedik kat camera ko plak...^_^

haku dan tilla..

yeahhh... aku berkenankan baju ni.. pasal dia oren kaler ma....* MNG ... tOinkkk!! zieeee belikan baju frenship mana??????????? hahahhha

.... sibuk je nak nyemak kat THE spring tuh.. kitorank nak makan lah.akceli mereka berdua tu dah makan je kat umah.. cuma aku ni tak makan2 dari pagi.. lapar babe! occay kami terus ke lokasi seterusnya ..



**NOTE: empty!.. huhu

3 ulasan:

  1. hye tilla.. =D

    ha a.. mana baju frenship?

    BalasPadam
  2. hye ceera..
    nantilah kiterang carik baju frenship tu..huhuh..

    ki..lak mun kua gik kita grk baju frenship k..

    BalasPadam
  3. Baju fwenship tuh x jadi bli bcoz mahal nak mampos kene lg aku ngah sengkek neh...kene beli yg murah² jek dulu...hahhaha

    lak carik bju fwenship kat FOS jek...hahahahahaha...

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx