4 Disember 2008

INI TOKEY NYA..


haha~ ni dia tokey feqah itu.. i nak speaking sarawak dulu la ye..

feqah>>> dah la gigi nya patah 2 kat depan.. coredey jak bunyi nya ngerepak... nya nang kuat manas juak. abis bapaknya di anoknya..suruh beli tiket ya lagi.. haha~ siap nya nunjuk eh.. bagei nya nak cucuk bigik mata bapaknya.. kuatan nya geram tek.. lucu nya koh.!! -hahah aku ngetest jak belog kelakar sarawak tok.. rasa nak lekak lekik jak aku nak tetak... haha best juak duhal.tapi yalah aku dah banyak kawan orang lepeh aka semnanjung yalah.. kelak aku ngerepak sidak sikfaham,sik juak best. ujung² sikmasuk belog aku lagik.. lalu sik nait² nuffnang aku kelak. hahah~

ok².. haha best jugk kalo aku speaking swk ni ye.. korank mesti tak brapa nak faham aku cakap ape kan.. na belajo lah sikit² ye. hahah~

1 ulasan:

  1. adoi, paham ckit2 je. tapi tak paham jugak.. huhu

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx