21 April 2009

hasil photoshoot frOm ADEY~leikagago

date: 18 april 2009
location: ceko(kuching)
model: ladykiki
photoghaper: ADEY,rudy,Madey,lias dan has

akhirnya aku buka boleg ini untuk pix² aku je.. untuk kenangan gitu.. hihioH ya.. ini from tembakan dari
ADEY
.. http://this-is-adey.blogspot.com


diantara photoghapers itu...


ini dia ADEY.. nak tengok hasil dan editan beliau.. sila scroll kat bawah ni.. ^_^


mevelesss.. nang style tok..


haha jadi model camera canon eh.. pewittt





muka happy.. coz lame tak buat photoshoot ni..




sah sakan berposing...



love this pic.. lalla~



muka se.r.i.us



-hmmm_



pix ni mantoppp.. dengan colour nya yang cun..



mmg rindu ni dunia pose mengepose ni.. hahha


perhhhghhh!! cam dalam studio babe.. pasahal tepi sungai ni.. di waktu senja.. ^_^


thanx adey... dan to yang lain.. kelak mek update if ktk dah berik pix ya.. yooo sambil promote tok..sapa² nak mbik gmbar.. leh cari daknya..harga boleh dibincang.. kehkehkeh

btw,pix dari yang lain akan ku update kan kemudian... dorang byk skill cuma aku je yang tak tau.. haha nanti korang bezakan sendiri dari segi editan dorang.. ^_^

11 ulasan:

  1. alya.. tq =) photohaper ny yang hebat.. jadi pix nya pun tanteq


    princess N.. yupp.. smart hihi

    BalasPadam
  2. kalau rambut panjang lagiiiii cun..lepas ni jgn potong rambut dah tau..hehe

    BalasPadam
  3. mazzura.. nanti pakai rambut palsu..hehehe

    BalasPadam
  4. amboi...
    mcm2 posing yeh..hehe..
    caya la kiki..
    i knl model... :D

    BalasPadam
  5. kiki, gmbr yg berdiri tgn letak atas pale tu mmg cunnnnnnn :D

    BalasPadam
  6. kiki....

    gambar2 yg cun....chantek...

    (^_^)

    ♥Yanie Putrajaya♥
    *********************************

    BalasPadam
  7. pic2 ni smart,nmpk ceria...
    suka pic no 2,smart loo

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx