21 April 2009

jumpa PRINCESS AJA

selesai sesi photoshoot tu.. aku dan madey g jumpa zie dan aja..

aku tak dapat lama joins dorang ni.lagi pun pas makan ni.. aja g tido umah zie.. aku pun kene balik gak.. haha kecapekan sudah..

aja ni shweet sangat..kulit muka dia.. fuh menjeless je tengok.ya ampunnnn muka aku nampak sangat keletihan.. hahha aku tak makan..pasal kenyang lagi pas makan ngan tilla tu.. so layan dorang je borak², aja ni cam segan² sikit la. biasala baru jumpa gitu.. hihi comel je dia ni
no komenlah pasal diri aku yang terokkk .. dah ungsang angsei dah rupa.. hahha


sempat mbik pix bersama ni.. zie dan aja hantar aku ke tempat kereta.. pastu aku balik teruss ke rumah.around 9.15pm aku sampai.. terusss layan AF. hahah~ aku mandi lewat malam tu.. lepas tengok Qaud kuar tu la.. cian dia ku harap yazid kuar.. wakkaka!

3 ulasan:

  1. tu r..mlm tu qhaud sgtt ok..better than yazid...

    BalasPadam
  2. ala..
    aja pon da jumpa kiki..
    shaf pon nk jgk..hehe

    BalasPadam
  3. ala..
    aja pon da jumpa kiki..
    shaf pon nk jgk..hehe

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx