19 Mei 2009

AKU DAN BATT KE AYAM PENYET

ahad.. cam biasa turun kerja. tapi hari tu mmg malas nak bangun.... tapi kene gak g mandi.. g kerja.. adoiyaii.. sampai ofis lak tak banyak kerja. boring sangat nak tunggu masa balik. tapi petang tu aku dah set nak jumpa batt. ajak batt teman aku g makan ayam penyet.. kehkehkeh..


AROUNd 4pm sumthing.. aku jemput batt umah. aku sms zie sekali ajak g makan.. tapi zie tak leh coz kat ade ramai kat umah.. so,aku dan batt saja lah melepak.

sementara nak tunggu ayam penyet tu buka jam 6.30pm gitu..kami relax dulu la di kluang station..minum sambil borak².akceli aku senang ngan batt ni...dia bukan cam budak² sebaya dia. wakakkak~bagi aku dia ni matured la. =)


kami mula gerak dari spring untuk peri ke ayam penyet untuk makan.sampai sane je.. fuhhhh dah ramai giler la..sampai kami sampai tu duduk la tempat yang takde bumbung tu..tetiba lak hujan renyai... so kitorang pindah tempat kat dlm betul² depan kat tempat orang memasak. kat situ boleh tahan la ade kipas.. tapi tak sejuk lansunggggg... pasal bahangnya dapor tu buat angin itu rasa panas... so aku ajak batt pindah tempat lain... camne nak makan ayam penyet.. peluh kepanasan dah gitu..belom tambah lagi kepedasan sambal nya.. mau aja bz mengelap peluh.. hahahha! kebetulan terjumpa plak ngan kazen aku iena.. aieee b4 tu tak nampak plak dari belakang.. makan rarami dengan KFK'club la tu kot.


sebila(memandai tukar ayattt)aje kami duduk meja baru.. terjumpa lakkk ridzan dan kazennya:katanyalaa.. hihii~ puas hati aku bila sudah makan ayam penyet ni. kalo tak asyik je merinduuuu nak makan. lepas makan².. aku dan batt nak balik dah..tapi b4 tu sempat singgah ke bandar baru semriang nak jemput kawan dia sekali..then pas hantar dorang tu balik... aku pun chan chin chow la...

2 ulasan:

  1. haiipp kii..pa kenak x snap² gambaaaa wehhh..hehe

    BalasPadam
  2. hehhe sik teringat koh.. leka gago berloya// sigek ya sempat..huhu

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx