26 April 2011

Temankan mereka ke KFC

Minum petang... bersama nescafe dan roti kering munchy's memang gila pengsan dibuatnya.. tambah lagi angin yang nyaman makin buat jiwa semakin segar ;) ceh.ayat kene lah puitis siott.. baru syoikkkk mengarang.. korang pun syok membaca.kan kan.. ;P

begitulah aktiviti petang isnin saya.. nak kata boring tak lah.. sebab semua perasaan boleh dilewat- lewatkan... seperti malas.. hihi sebab malas nak bangun awal. malas nak mandi awal.. pendekkata segalanya boleh dilewatkan... indahnyaaaa kalu duduk rumah hari hari.. tak payah di kerja.. -kata dalam hati jerk-

Dalam enak enaknya saya duduk bangku diitepian rumah... datang pulak kakak... bisik bisik nak ajak saya temankan dorang ke satu tempat. saya memang tak banyak membantah kalu bab jalan jalan. HE HE !! saya okay kan jer.. dalam 6.15pm saya gi jemput dorang kat rumah. Rumah akak rosni satu kampung jer... bagi saya takde hal pun..

Rupanya nak ke sini...KFC,idaman ku dulu. pasal Azah(yang membelakangi) nak makan chicken chop(cc)... haiyosss..! Saya pun tempias sekali tapi makan yang snack plate sahaja. Pada asalnya kitorang memang take away kan suma itu... tapi oleh kerna CC tu nak kene tunggu 15minit... so,aku pulunkan dulu ayam ayam gorengku. hihi lapar..memang tepat waktu makan kan.. nak tunggu apa lagi.. takkan nak bersilat dalam kereta depan dorang... malukkk i.. hihhii kalu sorang diri takpe.. aku bisa handle staring..gear.. dan ayam! wallaweiii... cuma sekarang aku dah kurang nak makan dalam kereta.. sebabnya aku tak kisah nak duduk sorang diri kat kedai makan.. eh adakah ini kata bersahaja.. atau kenyataan :) arghh.. stress ngek aku makan sorang diri!

 
nak jugak buat kapsyen : " Aku pengemar Ayam "


Okay..selepas semuanya dah mencukupi.. kami pun blah dari situ dan singgah untuk membeli barang dapur kejap. Saya pula harus membeli pil ZENTEL  lagi.. nak bunuh raja raja cacing... nanti bisa makanan boleh jadi isi.. biar kasi badan mantopppp.... ini makan makan.. cacing yang pulun habishan.. mana nak tip top ! ;)
makanya...kene amal setiap 3bulan.... 2bijik jer siot nak kasi telan... hebat itu pil.. memang bagus! se-ri-ous !

3 ulasan:

  1. hey...
    bukan semua entry dpt komen kan?
    makan jgn lupa cuci tangan ye...jaga kesihatan kamu..

    BalasPadam
  2. suara asura: hehehe.. okay..tq

    lily: hihi well rambut persis kate...princess kepada prince willian gituuuu :P

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx