26 April 2011

kate middleton memang cantek ;)

i love her ;)



kate Middleton ... bertuahnya wanita ini bisa menakluk hati Putera William!

wasehhhhhhhhh.. pasti meriah dan penuh istiadat kan perkahwinan mereka nanti... dah lah muka cantek..senyuman manis.. rambut dia kesukaan saya. haiyaaa... memang sederhana je beliau ni kan. memang tuahmu la middleton.. bakal menjadi princess 29th april ni bersama Putera William.. haisehhmenn... pasti ramai wanita dan lelaki yang nak macam ni jugakkan. saya ponggggg :P

 even tak dapat nak memiliki tuah macam dia...tapi saya tetap minat dengan kecantikan beliau.hurmm.. pasang niat nih... nanti akan panjang rambutku pasti persis rambut kate middleton nih!! sungguh!! HAHHA~ lihat saja nanti- ceh dengan penuh yakin mak oi.. ;) 

Kalu lah mendiang Diana tu masih berpijak didunia nyata ini..pasti seorang ibulah paling gembiraan melihat kebahagiaan anak-anaknya.Semoga pasangan itu setia dialam perkahwinan mereka.. ;) -ehhh...even dorang tak dengar.. doa kita sebagai manusia pasti yang Esa pun bagi markah untuk kita.. tak sekarang nanti maaa.... 


Perkahwinan saya?? wakakaka.. insyallah,stakat ini perjalanan jodoh saya masih jauh mungkin.. saya berusaha.. tapi nak masuk seru tu.. belom. so tunggu saja perkembangan beta yang mencangkau 29tahun...oct nanti ok! ikut tahun dah masuk pun.. wakkakka! 

okay bagi saya.. "single make me simple.. double make my life lalalallalala' 
-hargai apa yang ada... usaha apa yang kita mahu.. syukur selalu..redha kalu itu takdir dariNYA... semuakan sudah dirancang..kalu nak sedih lame-lame..sakit hati..rosak jiwa.. buat apa kan.. so.... lihat nun jauh disana.. pasti ada satu putera/puteri yang dikhaskan untuk satu alam baru kamu. so sabar penting! ;)  cayalah kiki panjang lebar hujah.. -cam tak puas hati jerk.. oppsss-no komen. hihi

1 ulasan:

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx