28 Jun 2011

1001 perasaan

Percaya tak, bahawa kadang-kadang bukan kita yang bermain dengan hidup.... 
tapi kehidupan yang kerap mempermainkan kita...-

Entah kenapa kebelakangan ini... hati saya kerap terguris... adakah saya sedang melukakan kembali diri sendiri seperti waktu itu? Adakah saya sedang mengharapkan kembali akan sesuatu yang kabur yang pernah dulu saya dambakan? kenapa rasa itu datang lagi?

Akhirnya saya sedar.... sedar bahawa rasa itu tak pernah hilang pun...malah masih terlekat erat di hati.Tak pernah luntur, malah semakin menebal.Tapi kenapa semakin ia menebal... semakin ia mengguriskan?.... bukankah ia sepatutnya membahagia kan...?!

Mungkin kerana SAYA TAK BISA JUARAI JIWA YANG SAYA TAK PUNYA?.....
Letih?! entahlah.... tapi saya juga manusia yang punya perasaan.... 

( copy!catatan lama )



(abaikan rasa diatas.. dan KINI)

aku gembira.kegembiraan sudah kembali dalam hidup aku.aku tersenyum.senyuman itu mula hadir dibibir aku.aku kagum.sedang mengagumi ketabahan hati aku.makanya...saat yang paling tepat..untuk aku tinggalkan segala yang bernama sakit.selamat tinggal pada yang menyakitkan.pergilah jauh....

hehhe!! saje je tu..kekadang hati kita suka merungkai sesuatu yang sukar untuk ditafsirkan.
 biarkan.. biarkan waktu membuktikan segalanya.. ;) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx