28 Jun 2011

JAWAPAN yang tulus dari hati


mari jawab tag lagi! hii~ tak sudah sudah makcik ni kan!



1.nama-nama timangan oleh org yg tersayang*
:: kalo org kat umah = JAKI (ko jangan gelak.. kang aku kungfuuu kang!)
kawan-kawan panggil = KIKI
BF? = HEHE SAYANG..!! ERRR gedik plssss! (sekarang non ado)

2.Anda seoarang yang*
::berjiwa seperti angin kus-kus! sumtimes COOL gilaaa tak hengat ! :P

3.Insan teristimewa?Describe ape yg membuatkan die terlalu istimewa dmata anda*
saya ada seseorang yang istimewa.mungkin sampai sekarang kalu nak dibandingkan antara dia dan yang lainnya.. mungkin saya belum jumpa yang boleh buat saya jatuh cinta lagi. hehe tapi apakan daya.. bukan jodoh saya dengan nya! apa² stakat ini dialah yang paling terbaik dari yang terbaik yang saya kenal. ;) Insyallah..hanya menanti jodoh... (wahh engkauuuu)

4.Makanan favourite anda*
AYAM masak merah!

5.Favourite Colour*
:oren+ colour ceria!!

6.Favourite Song*
::lagu yang sedap didengar. lagu siti nuhaliza ,saya memang tak jemu!SUMPAH :P

7.Siapa Yang Membuat Anda Tergelak*
mesti lah pelawak! hihi oh JOZAN! saya minat zizan! hihi;)

8.Sikap yg Membuatkan anda Stress*
Kalu orang tu tak reti nak meminta.. main hambik je! maunya sakit hati beta~nak marah kang akubukan reti nak marah depan².. main pendam²...maunya tak stress!

9.tiga benda yg mesti ada dlm bag anda*
::wallet+make up+Handphone

10.Kali terakhir anda menangis beriya-iya..kenapa*
perlu ke saya nak jawab dengan jujur nih! uwaaaaaaaaaaaaa.. rasanya tak perlu lah kot.. cinta² ni.. memang buat sadis tak hingat bila sendiri yang buat salah dulu. kan? tutup kes! :P

ape².. saya masih macam dulu. belum berubah pada hati dan perasaannya! uwawaa!! Okaylah..saje nak menjawab sesi soalan ni.. boring² kat ofis nak tunggu 6.30pm untuk jemput anak buah saya balik sekolah. makanya, update! update! sedaya termampu. ;) layannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!

1 ulasan:

  1. JAKI..teringat mek ngan watak rah komik ujang ki.

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx