28 Jun 2011

shopping kain raya!


semalam isnin ingatkan nak duduk rumah jer...awal²dah akak teman dia beli barang kat town. so.. no hal .. i folow.. ;) kami ke INDIA STREET,Kuching.
aku akak aku pilih-pilih.. aku dok layan hapon! menyampah akak aku ajak orang begini! hahah dah tu plak sibuk snap² gambar!hihih... aku tak peduli.. aku layan dia kejap.. pastu aku pusing² kot² kenan kain untuk raya nanti. Kakak aku nak kain yang dipegang tu..tapi takde kaler hitam untuk anak² lakinya.
Nak tunggu dia memilih kain.. sampai beta terduduk² neh. pantang tengok ruang teruang indah.. duppp!! duduk!! btw< itu bukan kain yang aku nak belikan.. biru jugak tapi bukan yang ni!! satu satu lagi warna putih bunga² halus oren!! ;) 

nanti dah siap ..dah pakai baru tunjuk wokeh! *penunjuk! hahah!okaylah... takde ape nak diceritakan tentang semalam. lepas je keluar tu.. balik rumah kedebummm tido lagi sejam! giler best waktu tak keje kan! ;p

2 ulasan:

  1. Awal juak ktk berbeli kain.. haha.. Nway, nampak manis jak ktk makei cermin mata.. Ecehhhh...

    BalasPadam
  2. hahaha...xpat dilawan ktk eh...dah beli brg raya..boh lupak mercun a boom pakey kita perang malam posa lak..ehehhe

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx