23 Ogos 2011

mencantikkan pelekat baju yang cantik² belaka dengan sendiri! mudah!

bahan-bahannya:
ape nak panggil bendalah ni eh.. tukang jahit mesti tau. saya ni tak arif pasal bab ni.. tapi boleh lah tahan kalu nak bagi idea mencantikkan baju sendiri. Kalu nak diikukan baju i ni simple jer.. tapi saya belikan "bunga cantik" ni untuk dilekat pada leher dan lengan baju. kalu yang jenis ni..  RM12 semeter. kalu untuk pada leher dan lengan anda memerlukan 1meter 1/2 yer. hahha! ceh rasa teror lak ye. ade jer yang murah dan cantik² belaka.pasti rambang mata nak pilih. ;)
Saya potong² ikut bunga yang menarik. kita boleh jer ubah suai kalu tak kenan dengan penyusunan bunga asal.kang kalu nak ikut yang tersedia tu tak ngam pulak kalu nak dilekat kat leher baju tu kan. so.. begini lah. Bila  dah dapat idea tu...pin kan lah dulu. kang kalu main agak² tu ..terlupa kot.mana satu nak ke bawah.. ke atas.. ke tepi kan. Confirm dah rasa sesuai tu.. anda pergilah buka iron... justttt capkan iron/seterika tu atas bunga cantik ni.. pastikan melekat ketat-ketat tau. kanggg terngaga pulak.. tak cantik dah baju korang.Jangan sampai kain baju terbakor ploq. haha tak raya kang. :P agak² dengan suhu panas iron lah k. ;)

OKay.. siap! tinggal 2% lagi tak siap kat lengan .. ;) nanti sambung! hehhehe


cantik tak. cantik tak? maka itu.. anda jugak boleh mencantikkan baju yang simple dengan lebih menarik dan menawan. kalu korang pakai mesti dorang tegur.. baju beli ke  buat sendiri! hhhihih jawaplahhhhhhhh... ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx