23 Ogos 2011

Teman mak ke saloon. Hamboiii sakan raya nampak.. hehhe

isnin penuh dengan rencana.

semalam teman mak ke town.. katanya nak gulung rambut. kat tempat biasa..SUN SUN saloon!
Kekadang saya pun suka ke situ. Jimat sikit. tak perlu membazir uwang sangat nak wat rambut memahal. Janji yang dorang wat tu tak rosakkan rambut maaaaaaaaaaaaaaa...!

saloon ni giler lama dah menapak kat area india street ni. Mak pun dah selesa sangat dengan gulung dan potongan dari tauke kat sini. Nasib baik tak tunggu lama sangat. lepas je mak siap set rambut.. kami jenjalan dulu kat gawang india street ni. adoilaaa.. memang sesak la..nak nak dah dekat raya ni kan.tak leh nak melenggang sangat jalan kat tempat camni. haha!! macam² leh berlakon. jalan dah ganas.. muka dah garang kerna panas matahari di atas kepala.. giler wahh ..nasib baik tak puasa semalam. ;) wink!
Saya teman mak berbeli barang. huhu saya tak beli apa² pun.. gaji pun tak masuk lagi. dah tau nak raya.. bagi lah awal² sikit gaji. tak perlu nak tunggu saya minta lebih awal. kan? hmmmm 
kitorang balik dalam jam 1.30 gitu lah..satu hal pulak... aircond saya dah tak sejuk!! arrhhh tensionlahhh gini.  fulus.fulus.fulus. gilerrr sentaplahh macam² hal.
sampai rumah terussssssssss rehat! letihnye jalan tengahari terik ni kan.. tapi ingatkan leh tido ke apa  pastu. TIDAK sama sekali.. ade aktiviti tangan pasti. hehe! nak tau kene rajinla singgah.. ;)





1 ulasan:

  1. bla sibuk shoppppping..maknanya raya dah tinggal beberapa hari lagi! masih urg berjual kad rayo d india street ya?

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx