23 Ogos 2011

setelah 15tahun,akhirnya saya menjahit langsir! bangga tu der ;)

Dah lama tak tempek gambar bersama²  anak buah saya ni kan. 

Malam tadi.. sempatlah say bermanja² dengan dorang ni..Kebetulan mode manje on semuanyakan.. semua nak peluk² ajak bergambar. hihi saya pula.. memang suka nak melayan dorang ni.. apa lagi mood sangat bagus. sungguh penat semalam. ade jer kerja nak dibuat.ceh cam orang kuat kerja. haha! padahal  just jahit butang² /manik² kat baju. hihi L.o.b.a sungguh!

Oh bercakap pasal jahit. sungguh benar..last sekali saya menjahit masa sekolah menengah form  3 masa mbik kelas ERT! giler 15tahun saya memang tak pernah nak jahit dengan mesin.. apa lagi MENCOBA untuk menjahit. Kalu tak kerna kakak saya yang sangat memerlukan pertolongan saya untuk jahit langsir my uncle tu.. saya tak merasalah guna mesin outo sekarangkan. main PRESS tu siap!akak ajar sikit..dan saya dah tau camne nak guna. gilerrr bijak jugak saya! :p (cobaan,not bad juga lah jahitan yang saya buat untuk langsir tu)

 bukan macam duluuuuuuuu... kena putar sikit roda kat tangan..kaki baru aktif goyang². haiyaa.. tapiii orang dulu punya sabar nak menjahittt.. ye macam mak saya!TEKUN.hihi

Fuh.. rupanya senang ye nak jahit guna mesin yang canggih sEkarang ni. apa lagi, kakak saya perli  dan bagi harapan..katanya ' tahun depan leh lah trima tempahan" haha! giler. Baru jer saya jahit sisi dan jahit tepi langsir. kalu saya dah reti nak jahit baju.. haaaaaaaamboiii camnelah agaknye!

sebaliknya,saya sedar saya ni berbakat dengan kerjaya sebegini.tapi kemalasan menyelimuti pergerakkan. haha! dasar. dan ternyata saya juga berkebolehan menjahit sebenarnya. bangga lah doe! even hanya jahit langsir :P lain kaliii akak saya ajar jahit baju pulak. yeayyy!!!
ceh. bakal tukang jahit yang terkenal nanti! hahaha :P 

1 ulasan:

  1. Wahhh.. Jangan ambik enteng.. Jahit langsir besar juak upah nektok.. Chaiyok2 kiki...

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx