14 September 2011

Bila aku cakap aku tengok gusti.. kawan laki aku gelak...! -so wat? i likee!

Kalu korang nak tahu.. saya pun suka tengok westling!tak caye? hahha~ betul.
sebabnya.. dah mak bapak saya akan tunggu game depan TV. saya mana ade pilihan lain. Bila dah tengok tu.. terus jatuh hati lah kan..tengok game dorang. saya setia pada randy orton. heh! 

Dulu kala tektik kasar sikit.. tapi sekarang ni.. dia main secara pro dan memang takde main tektik kotor dah.  smackdown dia ni giler hebat! sambil wat muka senyum sinisssss nak kenakan lawan. 
saya cakap pun tak guna.. kalu anda tak lihat. Memanglah orang kata game tu tipu.. tapi dorang pun ada betul² pelawanan..pertandingan.. masa nak rebut talipinggang tu.. memang bikin hempab juga tengok.! 

INI dia pilhan pertama saya : 
Randy orton ;)  sejak ada sideburn memang persis davidbackhem.. dah! 






pilihan kedua saya  bila tengok gusti ni:

rio mysterio giler dia lagi lembut dan banyak skill ;) even kecik.. memang sukar jugak yang lain nak tumpaskan dia. 



say tak gemar John cena : badan dia besar dan lebar sangat..nampak tak cantik! heheh :P

2 ulasan:

  1. Leh geng ngn bapak kmk.. Minat gusti juak...

    BalasPadam
  2. Dulu memang suka giler tengok gusti...tambahan zaman the rock dan stone cold. Rey mysterio pun best jugak!
    Tapi sejak duduk kat NEw Zealand ni dah tak dapat tengok dah. Hari hari tengok rugby pulak.

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx