13 Ogos 2008

Nilai meet ZUe > melaka

wahhh.. pompuan ni.. mmg wat aku terperanjat dan rasa mau je jerit kuat.. kitorang janji nak jumpa kat nilai ni.. kat perhentian rehat.. aku cari nye cari takde.. aku call je la.. rupanya dai dalam toilet.. huhu

masuk je dlm toilet tu..aku nak masuk chi-chi la kan.. tetiba dia yang buka pintu toilet tuh.. heheh takpayah laha ku story lagi pasal tuh.rasanye aku dah pun critakan sebelom ni..


kami suai kenal la dulu.. ini raden ..ni zue.. hehhe~ kami gerak dengan 2 buah kereta. aku pun rasa serba salah juga time tu..nak naik kereta siapa kan.. raden dah rajuk manje lak.. huhu~ yelah dia yang mbik dulu kan.. terus zue ngalah lah.. cian zue.. tapi aku tgok2 kan dia kat belakang nun.. minah ni powerrrr jugak drive wooo..
sampai melaka dah petang dah dlm 6lebih... fuhhhh... kami singgah ke JJ dulu
ape lagi tgok dulu lah pertemuan kami....

lepas ke JJ ni.. kami gerak kerumah kawan raden.. aku stay kat situlah untuk semalam .. kawan raden ni budak sabah..sumanya peramah gitu.. tp tak sempat mbik pix dorank.. aku segan seh...tp harus muka ini menyempek..

aku dan zue




2 ulasan:

  1. jumpe my twin ek...

    sobsobsobsob
    ittew saje mmpu ku luahkan
    :(

    BalasPadam
  2. hehehe...ye2 mmng best g melaka kejap sgt la..x puas ekceli

    hehe

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx