13 Ogos 2008

JUMPA CEERA(05th)

sampai kl dah dalam jam 5pm gitu... huhu punya sesat nak cari cheras kampung baru.. wahahhah~ untuk ke lurahhh baru nampak umah ceera.. OOOOOOOOOOOOOOOOOOO... cantek pompuan ni live2 woo.. mau tak lena ciput tido.. hehheh~ suara dia comel je.. sape2 dekat ngan dia.. sure leh jadi geng nye... mmg frendly.. but sumtimes,ade sifat aku gak.. tak kisah nye org nak kate.. janji aku nye life aku tanggung.. ^_^

tada... heheh ade sikit muka cuak ni! bukan ape..aku nak stay umah orang kan.. mmg terasa asign sikit mula2 tuh...harus aku bertapa dulu dalam bilik darling aku yang beraircond ni! nilah pertama kali kami bersua.. cewaaaahhhhhhhhh!! lepas siap2 mandi dan rehat kejap.. aku dan ceera nak jumpa org jauh tuh.. tapi b4 tuh.. harus ceera teman aku cari baju.. katenye kat leisuremall..mmg susah sangat nak cari saiz bdn aku ni.. mmg lain nye nampak ok..tp bila pakai buat bdn aku tak selesa je.. ye lah longar sini sana.. huhu~ ade yang saiz S pun M bagi aku.. hehhe

last2 aku pilih jelah yang murah.. rm10 2 pasang.. amcam... baru ngam kat badan ku.. ape lagi keji ceera tu gelak2 kan aku... t la ko tgok bdan aku.. hehhe!satu lagi aku beli kaler hijau ^_^..kalo ku tau baik ku rembat 6pasang lain2 kaler.. pasal bila pakai sungguh enak tau.. wakakka!
jom kita makan dulu.. kat hajris(kalo tak tgok ceera nye blog-mana lah ku tau nama tmpatnye)
airmilo(aku)+ air limau(ceera)

woo..enak woo telur bistik ni... (hari2 aku makan mesti berisi.. hehhe)

arurghhh.. alhamdulillah muka kenyang... ^_^ dari situ aku terus tergilakan telur bistik... ^_^

owhhh..langkah kami seterusnya nak jumpa prince & princess!!

2 ulasan:

  1. tu la, hari2 asik la teringatkan telur bistik, ko kena bajar tu yang.. nanti kawin senang, hahahahaha.. aku cakap dulu, =P

    BalasPadam
  2. dakulah princess itu kan.. kan???

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx