14 Ogos 2008

SARAPAN PAGI [06TH AUGUST]

*AKU UPDATE PENDEK2 JE YE.. PERASAAN KOBAR2 AKU NAK UPDATE TETIBA DOWN PAGI NI..*


Pagi-pagi lagi dan bangun.. time subuh gitu.. nak mandi.. uhuu sejuk je air pagi2 buta ni.lepas siap2 aku dan ceera dok tunggu ciput mbik.

sampai je ciput.. kitorang gerak.. kenal2an la dulu.

ni 1st time aku jumpa linda.. comel dan senang didekati..

wahh ni nemo comel,dia pandang je muka kita. cam pelik lak bila org pandang semacam kat kita..

byk ckp minah ni.. rupa je pendiam.. ^_^

before nak ke airport tu.. kita singgah dulu...sarapan pagi.. ^_^

1 ulasan:

  1. 1st aku ngok ko.. rasa macam senang ajer! sebaik ko pun gila2 macam ceera ngak? Maklumlah aku nie pemalu orang nyer??? tetiba ajer kan!

    Apa2 pun aku happy bangat jumpa ngan ko! harap pasni dapat jumpa ngan zie pulak? Kirim salam kat zie nyer?

    take care... muah.. muah.. windu bangat sama kamu.

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx