14 Ogos 2008

JUMPA ALFiAN

SOB SOB.. aku dlm keadaan yang takut jugak.. bukan ape.. janji dia dlm around 11pm.. mana tau shoot tu habis lewat.. dia pun habis meeting.. fuhhhh.. perasaan tu cam rasa bersalah lah kan.. camne kalo kita pun dalam keadaan gitu..

akhirnya.. lepas je sampai hotel.. aku call lah.. dah sattle suma.. walhal dia dah kat umah dah ^_^ sory fien..wat lame jek. dia tu OK je.. mmg nak cancel time ni.. aku ku rasa bersalah dia tak makan lagi pun.. yelah agak2 jumpa tu nak kuar makan la kan.. wahhh time tu dah jam brapa eh.. dah pagi2 lah..

huhu~ dengan kesungguhan aku nak jumpa fien gak ni.. aku tunggu lah dia jemput..

aku temanlah dia makan.. huhu~ wah gitu.. ni kali pertama jumpa mamat ni..

mmg bila pandang lame dia ni cam pelakon hongkong tuh..aku tak ingat nama.. ^_^ barulah aku rasa tak bersalah dah pastu.. heheh~ sejak kenal dia pun just calling.sms,ym je la.. terasa juga nervous aku nak jumpa dia buat kali pertama tp bila dah biasa borak ngan dia juga..taklah tersangat malu aku....
yeahhh..kuar kejap je.. kuar mkn pastu.. hnatar aku balik kat hotel.. pasal keesokkan dia ade class.. dah lewat jugak ni..even dia muka dari aku.. wa solute dengan cara dia berinteraksi ok! dia mmg wat rasa kita rasa selamat.. coz dia tau aku pompuan di bawah jagaan.. kan alfien^_^

1 ulasan:

  1. peh ensem siot rugi....

    huhu tpi laki aku lagik ensem wakakaka:P

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx