14 Ogos 2008

CITY SQUARE JOHOR

wakakka.. tadi suka ati aku cakap city mall..same je lah.. aku ni mudah lupa ok.! city square ^_^

sempatlah mbik gmbar bersama kat sini..kot2 tak lagi ke sana.. ^_^ atleast ade gaklah bukti aku pernah kuasi mall itu.. huhu~

best tak pix ni? aku suka arrrr

posing dulu ..sebelom langkah mencari baju untuk shoot sbnarnya.. last tak jumpa.. tpi kami jumpa lagi baju persahabatan kami.. wakkakak~


kami gerak ke luar untuk jumpa amrul lagi.. untuk kelokasi photoshoot lagi!

3 ulasan:

  1. Hi! I have been thinking, could you paste a Google translation thingy on your sidebar? because now it's so hard to translate all your postings... It takes quite a while to do it every time I read your blog.

    BalasPadam
  2. kiki dan keera..harap sabo, gbr kalian masih dalam penyuntingan hehe..anyway kalian semua memang berbakat besar, ramai kawan photographer saya yg puji expression dan kefotogenikan kalian semua, akan datang boleh buat lebih menarik insyaallah. Anyway masa shoot haritu pon kita utilised apa yg ada sekeliling je, kalau buat time siang2 lebih menarik..

    lagi satu pakcik yg halau tu memang hampeh rasa nak pancit tayar dia je, poyo habis!

    BalasPadam
  3. eeeeeeeeeeee...rindunyer aku kat city squareeeee!!!
    dulu aku selalu lepak2 ngan mmber aku kat sn..haha
    teenager nyer citer ler....hahaha

    ki, suke banget aku nengok ko pakai sleeveless
    kat cnie pakai gak ler mcm tuh babe

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx