14 Ogos 2008

DANGA BAY + ANJUNG WARiSAN

aku dan ceera

HUHU~ syok jugak g danga bay ni.. jalan nye jalan.. aku belilah selipar pasal kaki kau dah penat kerna takde ruang juga kasut tertutup tu.. fuhhh..,. kasi ruang ok!

ceera yang baik telah lanje aku atu baju.. heheh baju kami same ok! suma aku kaler hijau,ceera merah..sepanjang aku kat bercuti ngan ceera ni.. fuh aku dah kene virus hijau dia ok! yelah.. kalo tak merah hijau je cantik kat mata aku.. cari yang oren tak brapa nak ok sangat kaler nye.. takpe.. janji cantek da...!


............KAMi DINNER AT ANJUNG WARiSAN..........

penat2 kami jelajah Danga bay ni.. kami tunggu fian jemput .. so lepas ni nak kuar makan bersama fiean la. fuhhh.. aku siap cal2 tanya dia kat manae.. hehe depan mata pun tak nampak ok!! samapi2 fian tegur aku 'weyy..kat disini" hehe dengan payung lagi.. ehhe almaklum hujan.

nak naik ke nak turun..wakakkka

yummy sedakap arr siakap..

semuanya enak.. tp takleh lawan bistik 1st sekali aku mkn nagn ceera kat hajris!

pose sebelom makan

otak-otak hang! hahah

bersama boy yang sungguh teror main angklong.. ( betoi ke ejaan ni)

THANX YACH fien.. pasal lanje kami makan kat sini..


psstt ceera.. posing kita same je..

sailormoon kamu bertukar kuasa.. hehehhe~


kami balik ke HOtel untuk wat shoot seterusnya.. heeh~ photogaphernya harus ALFieAn

1 ulasan:

  1. hehehe...suke akunengok pic ko ngan nemo geget makanan tuh
    terserlah keserasian korg taw..

    ye ye ye...sailormoon btuka kosa..hehe

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx