14 Ogos 2008

BERSiAP BERDANDAN ^_^

wahhhhhhhhh.. malam yang amat nervous bagi aku.muka cuak ni.. kata nemo!

sebelom tu harus lah cantek2 dulu.. aku ni cam ade bakat buka kedai saloon ni..

wahh..aku nye costumer cun babe...

nilak linda pekerja part time.. hehhehe

dandan elok2 ye~ t gaji aku potong kang..

harus mbik mood dulu.. kasi panas..

training ni .. nak berdepan ngan camera besar pasni.. kita try ar dulu posing depan camera kecik kitorang.. wahh nemo photoghaper kitorang.. ^_^

amrul kate sudah sampai.. kitorang tunggulah.. dulu sebelom kawan dia yang lain sampai.. fuhhh aku tklah rasa takut.. tp rasa cuak je muka ni kan.. huhu~

posing dulu depan hotel ni..

kasi feel sikit.. ^)^

akceli aku sorang yang wat photoshoot ni..tapi aku minta kebenaran kat amrul untuk bawa ceera.. bukan ape.. taklah aku patah pinggang sorang2 kan.. hehhe~ taklah byk sangat aku nye P.A.. atleast fair la... hehehe kan linda.. nemo.. ^_^ - dorang semangat aku dan ceera ni.. sabar je dorang ke hulur hilir teman kami ni... luv u lahh...!!

....GERAK KE LOKASI...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx