14 Ogos 2008

KAROKE (07th august)

YEAHH. harus aku orang terlewat tido.. dan harus juga akulah orang yang terawal sekali bangun tido.. heheh aku mandi 2 jam woooo... jam 8am lebih tu aku dah bangun dah ^_^ kene lagi mandi ngan air panas.. wahhhhhhhhhhhhhh segar....

setelah suam bersiap2.. ceera plan nak g karoke.. kat red box.. fuh ni 1st time aku p red box..kalo tak karoke kat umah je lah.. wahahaha lagipun kuching lom ade red box.. oiitttt buatlah satu biar aku melalak kat situ kalo tension.. hehheh

meh byr dulu.. ceera kad member card leh dpt diskaun yach!

jommm sengolan ahhh... kami pili mcm2 lagu lah.. paling best time nyanyi lagu (dokter cinta+dangdut) hangat dehhh siap gelek ya we all
harus beraksi disini... kami lunch pun dalam ni je..( ampun aku tak dpt nak mbik pix tuh lagi..pergh pc aku sengalan lagi)

lepas ni kami kan gerak city mall eh.. ^_^ jumpa mak datin2.. ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx