25 Ogos 2009

cik nurul yang manje

hmm..nampak sangat manje dia ni.pantang je tengok aku senyum² kat handpon.. kedezubbb dia landing baik tepi aku. wakaka nak mbik gambar juga.


disebalik pix aku ni .. mata aku sungguhlahhhhh bengkak. mana taknye. bangun pas sahur tu..aku tak tido lansungggggggg..maunya mak aku mak aku bising bila tengok mata aku ni hitam je bawah mata.


mak: ya mesti sik tido

aku: apa? ishh tidooooooo

mak: aku tgok ko ya dalam bilit mala jak ngan telefon..

aku: aieeee.. ne ada. ya online... (ckp je online bukan mak aku tau pun..) hahah

mak: lain kali.. cukup jam. off terus hapon..

aku: hmm aok.. (dalam hati .. offhpon? owhhh ngak bisa.. even aku yang pengsan sedap tido.. dia tetap bekerja untuk aku. melainkan aku bagi cuti.. ecehhh/ hikss..) aku tak reti lah nak off hpon. selain dari gangguan dari orang tak dikenali dan aku nak charge hpon.. huhu

u see.. tak nak kalah ok. hmm siap posing seakan same lak. hhaaa kalu ade feqah lagi kuat dorang ni nak bergambar..


tangkai nya sudah patah...
masa inilah nurul duk ugut² aku dan mak dia. kemana aja pergi dia asyik cakap benda yang same. huhu aku ni tak kisah.. takut mak dia yang kisah. haaa tak pasal² ayah dia plak yang mengamuk ngan aku.. hiks.. tentang apakah. jam lagi che story k. lalala~

3 ulasan:

  1. cute da jak si miza ya. dah besa kompom cair org bujang diat nya..hehehe

    ki, aku plak..bila tido...hp pun turut tido..hikhik. lenkali ckup tdo k cyg :)

    BalasPadam
  2. nang xmok jauh dari ktk si nurul ya..hehehe

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx