25 Ogos 2009

hari 3 berbuka puasa... ^_^

woowww..saat berbukalah yang paling ditunggu pada masa bulan puasa. hikss


sepanjang hari yang kita dah puasa ni..aku hanya berbuka dirumah sahaja.
fizi yang tak senonoh itu tak sabar nak berbuka.. yang dok diperhatikan oleh cik nurul... (pagar dah robohhh) hehhe

cik nurul yang bising je time ni. ape tah dia merapu.. ade lah nak diluahkan dia tu.. hmmm.. itu nanti aku ceritakan kenapa dia kecoh kat sini.. ^_^


makan petang ni sedap tapi sesuatu yang tak mnyedapkan hati..dan menyayat hati aku sebagai seorang wanita.ceahhh.. tapi akhirnya nya makan seperti biasa.cuma nikmat tu kureng sikit..


lepas je aku basuh pinggan² ni. aku jaga afiq plak. hihi ceh sungguh jadi mummy owh aku time cuti ni. hihi


tak reti diam jugak afiq ni..pusing sana sini.. lenguh dah tangan aku.. haaa masa untuk letak dia dalam kerusi dia ni.. ^_^

besh candid la ni. jarang sangat ko nak tengok dia senyum indah gini. melainkan di gurau dengan sunggguh²..ahahahah~
afiq. mata dorang ni suma besar²..tapi tak leh lawan mata sik nurul tu..


2 ulasan:

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx