25 Ogos 2009

lamenye tak mandi kolam.. =)

isnin petang..

cecep ni kalo ade kawan² dia main.. mak dia tu dia tak peduli kan. nurul ni pulak suka jugak layan cecep.. pasal feqah takde kat umah mak ku. nurul memang suka ngade² ngan aku.. kalu aku sibuk nak msg²..dia sibuklah dekat² kan aku.tak kira kepala dia tu kat kepala tilam aku ke.. haaa.. pandai² dia nyelitkan diri nak baca apa mesej aku tu.. eee budak ni. siap gtau ni.

udak : ish nurul. iboh tgok.. orang nak msg² tok..

nurul : aieee.. sikpa. mek baca jak.sikda mek faham juak. mun panjang²...

(pusing kanan pusing kiri lah aku.. ) hahahah

nurul: aieee udah gik mesej ya.. kepak jari kitak..

...cettt! budak ni...............! hahaha eleh dia tu lagi berlagak. ade je hapon. tapi takde kreadit..sempat berlagak lagi menaip²... pastu datang msg celcom.yang 4000 tu.. wakakaka! terus aku kenakan dia

udak : oiii... sik payah lah kepak jari ya mun sikda kreadit.. wakakkaka


mula la tersipu² tersenyum sambil nak tunjuk tak nak kalah.. dia dekat lagi aku.. hmmm =)

dipendekkan cerita:

petang tu kan..cecep ajak nurul mandi kolam...hhee beriadahlah dorang kat tepi umah mak yang ada paip tu.. aku pun memang suke je layan budak² ni.jom layan sajalah pix²nya..:
oiitt sexy oh nurul.. cecep yang montel nak je aku gigit pipi dia tu..


haha.. muka cam org sakit tenat =D

cecep jadi otomen
ahli bina badan pulak..

euuuuuuuu..syoknyeeee

berbalikpada cerita mandi kolam.hurmm lame tak singgah mandi.last pergi pun ngan zie hari tu masa cuti gawai tak silap.pssttt... lepas raya nak mandi manda lagi lah.. hihi(poasa pun tak habis lagi terus cakap pas raya) hmmmm... lepas je layan dornag ni mandi. haaa tolong mak kat dapor. maklom nak berbuka puasa.. ^_^

2 ulasan:

  1. bestnya kolam itu.. ehehe.. takde kolam yg lebih besar tak???

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx