25 Ogos 2009

TERER TAK AKU POTONG RAMBUT*ceaaa

inilah pujukan si nuruk ni....

nurul: udakkk.. juh la potong rambut mek. sik suka rambut panjang. panas.

udak : aiee.. mak ktk anok(marah) lak.


brapa kali dia ni dok mujuk mak dia.. kuar masuk bilik siap memujuk². akhirnya mak dia akur kalah.. suruh potong jugak.



masa aku kat dalam bilik dia siap bagi amaran.. jangan lame sms la. 2 minit aja lah. mak oiii.. berat sangat ke kepala tu dengan rambut panjang.akhirnya aku pun mengalah dengan budak kecik ni. tengokkkk,aku memang suka mengalah.hmmm.. =)


nak potong rambut nurul.. kak yam aku pun nak jugak. oii baik buka saloon ni.
siap je rambut akak aku. giliran dia pulak. sungguhhhhh excited dia nak potong ni pendek. nak pendek cam rambut aku? hmmmm cantek ka rambut pendek aku.. katanya nampak ROCK. hahah lawak je nurul ni. masa rambut aku pendek dulu kan.. kat belakangnya aku letak jel.. so nampak cam messy² la.. tu dia pun nak. adoilahh budak sekarang ni. memang nak chalen untie dia ni.. kehkehkeh




finally.. rambut dia cantek sekali.. suka je aku tengok. ^_^ teror jegak oh aku gunting. mari/..marii.. ade diskaun ...sampai 70% untuk promosi perayaan. hihih


tengok rambut dia camni..terus teringatkan suri.. chubby pp cam dia.. hahha
ak puas lagi.. memang sah ikut jejak. mak ayah dia tak gini ok. hanya aliran darah aku dia ikut.. hah~ bagus² ada bakat kecik² ni..
hambik ko siap posing ngan topi tu...

udahlah nurul.. saya nak tido... akhirnya nurul pun mengalah..kene tido ngan i dalam bilik. =) so tak salah mengalah untuk menjaga hati dan perasaan orang yang kita sayang. opsss.. salah cakap ke? lalala~ sekian dari saloon cik zaqyah


3 ulasan:

  1. mun tauk tek mauk mek nyuruh ktk jak gunting ambut mek tek..hihih

    BalasPadam
  2. pandai potong rambut??leh bukak saloon ni. :)

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx