25 Ogos 2011

hari baru untuk kisah baru ;)

assalammualaikum..

selamat hari khamis semua.
ceh.awal2 pagi i da bangun. awal siap2 nak g keja. cuma rasa nak masuk ofis je yg xbest. sebab,suasana yang buat saya kosong. yup. terasa pergi ke gua sorang diri tapi ada line tenet.hahaha.. serius, saya perlu suasana yang bru.. yang ada staff lain utk diajak berbual.. insyaAllah,saya kan usahakan utk cari kerja baru.suasana baru,atleast ada kawan sekerja, mesti meriah. kan? :)

okay, buat takat ni.. harus bersabar dulu.. insyaallah, 
pasti berkat sabar.saya peroleh sesuatu yang lebih bagus.
smile for hari baruuuuuuuuu ;)


btw,puasa da masuk 25hari. semangat.semangat.semangat. hamboi.. 
apa2 pun sya xbeli lagi, gaji xdpt lagi. mencik. xkan la nak bg last minit gak. sadis la geng..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx