25 Ogos 2011

Pengsan sesaat pun tak ingat apa-apa.. err bahaya

masuk ofis pagi2 da mood memang xokay. abaikan- kisah yang mereMukkan hati dan telinga sejak awal pagi.

-dipendekkan cerita..

saya tak leh puasa lagi.. air dalam botol minuman pun saya tlupa nak bawak. kepala memang bengang time tu. jadi bila blik kerja saya terus rehat kat bilik.

agak lama jugak baring2 nak kasi otak rilek... sangat letih. masa dok try lelapkan mata,terdengar keriuhan kat luar rumah. oh...rupanya kak long n family datang. dorang dok sri aman.3jam dr bandar kuching.

lantas, saya bangun terus menuju ke pintu bilik. time tu la berlaku lah saya yang tetiba rasa pitam..saya mampu rasa penglihatan saya mula gelap sambil saya menahan tepi dinding, wajah bapak,nurul dan hil pun semakin gelap. then, masa tu rasa mula gigit bibir sendiri,mmg tak rasa papa da.. sambil dengan perlahan saya tutup mata dgn tangan terus perlahan2 terduduk. lepas tu.. i xsedar papa da,tapi dalam brapa saat je kot.. bila je saya sedar, buka mata, yang kedengar suara bapak kata 'tarik nafas n hembus' - dlm masa yg sama saya terlupa apa terjadi..' eh..pahal?'kata yang kuar dri mulut, sambil buka mata..n senyum rasa pelik bila bapak still ulang ayat tadi. then, baru rasa kembali badan2 saya yang lemah tadi.malunya, tetiba rasa baru sedar dari tido,padahal hanya berlaku dgn pantas skali,tapi saya tak sedar dlm brapa saat tu..

fuh.. nasib baik takpengsan lame mcm b4 ni. kalu x busy plak org umah dgn saya.dah nak raya. mcm2 lak hal.

punca kes tu, mayb kepala bengang, tambah lagi.. saya kurang minum ,pastu malam sblum kejadian, saya makan sikit jer,tenaga yg ada tu,sangat kurang tak leh menampung keaktifan pada fikiran n gerak geri saya.

adakah saya ni kuramg air atau kurang darah?atau ke 2x nya. huhu skarang ni pun stil terasa pucat pada bibir. huhu migrain pulak terasa kini. hadoiyai..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx