25 Ogos 2011

ore klate beraya di kuching ;)

Ingat lagi tak entry jemput ehem² di airport.. ? hehe meh saya sambung crita selanjutnya.
Kalu nak diikutkan dia berangkat dari KL dalm 1.50petang... sampai dalam 1jam 45 minit lah ke Kuching. 

Tapi saya terdahulu ke car wash ni.. giler lame tak basuh kereta. yelah nak basuh hujan jer tiap petang.. spoil lah kan.. so kebetulan hari selasa ini saya pun halfday jer.. sempat lah nak membuang masa ke situ.
cuci luar dalam.. kasiiii bersihh sikit. haha 
at sarawak society ;)
Lepas je habish mengilaukan kereta.. saya terus ke airport..
sampai situ lebih adalam 20minit.. haha mundar mandir.. ke hulur hilir.. dengan muka serius! haha pastu kuar masuk kedai.. haiyyyaa..kalu bukan bulan posa boleh gak melantak kat Mcd tu kan.. apa boleh buat.. jadi sukarela jap lerrr menjaga airport.... ehhe i tunggu putera raja sampai kuching. ewah. tak lahh adik i la ni.. yang balik beraya tahun ni. ore dok klate skare ni! hahha

me & fizie
Nasib baiklah masa tunggu tadi..ditemani gf dia. taklah saya bosan sangat. ade teman borak“. 
fizie dah berisi sikit.. yela kalu dah masuk unit memang melantak jer dorang ni. jauh plak dia kerja.. di kem pahlawan , klatan. hamboiiii awek² klatan cung-cung woh.. ;)

5september -askor ni balik Kl-klate!

mak happy sebab raya tahun ni semua ada kat rumah! ;)

2 ulasan:

  1. hip!hip! hoorayy! =0).
    semua ada time raya =0).
    kak vee balit kuching bulan november lak...=0).

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx