15 Ogos 2008

AKSi AKU DAN CEERA ^_^


SAMPAi je ceera dalam bilik.. aku kemas2 dulu beg 2 aku..sebelom kitorang nak g plan lain.. huhu~harus aku mbik gambar dulu dlm hotel ni.. wahha

TERTEMPEK KE AKU KAT SITU.. HEHE
yeah.. dia lah teman setia aku sepanjang percutian.... ni lah beg yang aku bawa balik..kecuali beg hijau..ceera punya ,plastik merah brg akak aku lah

.........................depan lift.............

..ok kami bersiap2 untuk keluar sudah...hehhe ni aksi2 mahal aku ngan ceera.. wakkakak!
miss.potato

auwwwwwww..............tersenyum jejaka tu.. ni wallpaper kat depan lift ^_^

apa lagi layannnn..ceera siap sentuh bibir babe! wakak punya lucu time ni...

sekalilagi ...aku kasi lidah.. tak sure lah..aku marahkan dia ke.. or lain.. heheheh

ko pilih aku ke ceera?????????? uwekkkkkkkkkkkkkkk

owhhh no~ dia pilih aku!! heheh~

baaaaaaaaaaaaaaa!! nilah wallpaper tu..pensonic nye model...

memang lawak bila tengok balik... ok2 kami ke lokasi seterusnya

4 ulasan:

  1. best gile kan gambar tu, aku suka sangat...

    BalasPadam
  2. Je ne comprends pas trop ce que tu ecris, mais j'aime bien ton blog plein de sourire et qui me permets de decouvrir un autre pays que la france bisous

    BalasPadam
  3. ceera:
    yeahahha pasal ko sungguh mengagatai gak time ni.. heehhe

    BalasPadam
  4. nk tgk pic akk cepat update yek huhu

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx