15 Ogos 2008

KE NiLAi 3

WAHHH...lepas je pergi wedding TIna tu. aku dan ceera balik g rumah Linda untuk salin pakaian.. pasal petang ni nanti ade plan nak g NILAI3... fuhhh memang mengejar masa la kami ni.. ^_^lepas mbik LInda .. aku dapat sms si ERRY PUTRA tuh.. tanye aku kat mane? so.. dia kate dia shooting kat area Cheras gak.. ape lagi aku bincang ngan dorankleh temna jumpa kejap tak.. ceera say ok je!
CAri2 nye cari akhirnya jumpa gak ERRY.. lepak lah minum kejap.. punyalah sorang BRO ni mmg suka je nak wat lawak..namanya abg DIno.. ^_^ dalam setengah jam gitu la tuh.. pastu erry dipanggil untuk shooting.. agak lame gak nak tunggu dia turun kat gerai bawah.. kita gerak lah.. (tak sempat den nak mbik gambar..) tapi dia skrg nampak kurus jek.. huhu~ nanti tgoklah dram dia untuk ganti slot drama "ezora"lepas ni.. aku tak ingat tajuk.. katenya cam drama bulan poasa lah gitu...
................... perjalanan kami diteruskan ke NILAI3
gaya seorang pembeli yang bertauliah ^_&
chantekkk wuuuuu.....
eh sms kakak aku yang asyik nak suh cari kain kaler biru tua.. ^_^
ceera yang jadi potoghaper masa ni.. pasal camera aku tak leh harap..asyik je habis bateri...
aku dan linda masing bagi muka 1sen.. wakakka muka tak berperasaan.. ^_^
suka pic ni.. seolah aku menantikan seseorang.. wahhhhhh gitu! ke nak tunggu bus! hehhe
rm10 pun ok ape... ^_^ aku pilih byk lah kain ni.. yelah akak2 aku byk.. beli yang murah je lah.. ^_^


penolong kanan.. wahaha beli 1 rm20,beli je lah 3 rm50.. terus aku jadi tamak... nak mbik semua...
same je kain aku. ada hati nak kasi kat akak .. tpi tak leh wooo.. suma cantek kat mate aku..

pakar perunding aku.. harus raya ni baju aku 7 pasang.. wakkaka pompuan2

oklahh.. byeeee NILAI 3.. tahun depan aku datang lagi ^_^

pastu kitorang g makan dekat2 je ngan tempat dorank tinggal.. cheras la. wahh g makan kat western cafe.. sedap woo chicken chop.... ^_^ pas makan2 kitorang balik la.. tp kene hantar cik linda dulu. keda dommm.. merehatkan diri terus lah.....malam tuh awal sikit la tido...

4 ulasan:

  1. whoa G nilai 3...borong2 kain...cantik ko pki kaler biru yang:P

    BalasPadam
  2. nanti dah siap, tunjuk2 la baju tu ye yang.. hehe

    BalasPadam
  3. ade lg kerr tailor nk yunk?? nk anta gak...1 je baju..kt cni sumerr tailor da xmo...

    BalasPadam
  4. wah!! shopping utk hari raya...
    murah ke kain kat sana?
    previous masa duduk kat putrajaya, sekali pun tak pernah p. sekarang baru terkinja2 nak ke nilai... best ke kain kat sana?? kalau best, bagi tau ok?

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx