15 Ogos 2008

CARi HOTEL + MAKAN

WAHHHHHHHHHH... sungguh lewat aku bangun kat umah ceera..rasa nya mau jam 11am ok!
perghh sungguh tak sopan nye dok umah org bangun lewat.bangun2 aku tanye ceera mak dia..wakakkak~

owhh ya..plan kitorang nak g genting itu tak menjadi.. pasal nemo tak dapat pergi..uwaa... tahun depan harus ko sattel kan aku naik genting nemo.. kejiii!!


aku dan ceera bersiap2 lah nak jemput linda plak.. plan hari ni agak slow sikit.. jom layan dulu photo2nya.. ^_^

on d way nak g mbik linda
setelah linda dijemput ..

lihatlah gimik2 kami...

ceera terkejutt ^_^

sah ceera mmg suka jelir lidah!
ceera rock yo!! linda cool! aku kasi flying kiss.. sambut2!!

...........................check in hotel..................................

sampai je kat bukit bintang.. baik nye paking... kami ronda tanda rate hotel tu.. last2 kami masuk je hotel putra bintang ni! sempat pose dulu ya...

ada kejadian kat sini.. wahahhah tu mamat kat kuanter tu.. mmg wat aku rasa pelik ok! tapi biasa lah kita pun biasa jatuh hati kan.. tp dengan mamat ni ... aku biase je lah..takdelah nak kate benci pun.. tp dia say" hati dia dub dub tgok aku" owww ayat tak leh blah u! mmg wat aku rasa blur seketika.. hheehe
apapun.. aku dan ceera tak habis2 lagingan posing sakan ni.. walhal photoshoot untuk kami dah selesai.. hehhehe
owhhh mamat ni..boleh tahan lah.. tp not kasi feeling kat aku ok. aku kenal cam gitu je.. tapi not bad arr.. ^_^
sesi minta num phone.. wakakkak yelah mmg pun harus bagi contact num kalo stay hotel ni... but tak tau arr..dia nak simpan untuk personal ke.. aku tka kisah la.. janji hotel sudah ada.. kami nak gerakkkk cari makan pulak.. laparrrr sudah!

.................................makan-makan..............................

kita mkn kat BB plaza je kat food court tu......

ni hari last aku dan linda bertemu... =(

kat sinilah.. kami makan
ni makanan aku..

ceera sibuk layan tel.. cakap ngan ciputt....

habis aku dan linda lantak bergambar
lidah linda malu nak kuar panjang2.. cuba ikut cam ceera..meh kita wat same2... heheh
erkkkkkkkkk!!! tp takleh lawan kehebatan ceera.. wahahahah
kami
aku dan ceera


linda... woww.. sexy woo..
kekeyangan.. habis nasi ok!
wooo.. ceera makan ikan

lepas makan... aku dan linda pergi satu tempat lak.. ceera ada agenda sendiri...

1 ulasan:

  1. usaha dengan lebih keras untuk jelir lidah ek yang, hehehe...

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx