15 Ogos 2008

CHECK OUT DARI HOTEL PUTRA

MALAM TADI aku sempat beli satu beg.. huhu pasal barang aku tak cukup ok!

pssstt skirt tu dari nemo.. paysen dia untuk aku ^_^ leh tahan jugak lah pendek skirt tuh.. tapi oklah sekadar aku nak tunjuk kat nemo yang aku pakai..
huhu~ cian hari ni..ceera terpaksa turun keje.. jap2.. ni gamba raku paling suka.. ^_^ aku versi bapak malaysia
on d way ke tune hotel.. ceera hantar aku kat situ..

sampai hotel tuh... aku ajak ceera b1st dulu lah.. kang pengan anak dara org.. dan tunangan orang ni... hehhe makan roti pun jadi lah...

inilah menu pilihan kami ^_^

.......tak lame kemudian,raden pun datang untuk jemput aku.. so,masa aku taklah rasa kesorangan.. hehhe~ bijak dorank ni atur mas untuk jumpa aku^_^

7 ulasan:

  1. aku pun suka tengok gambar ko yang tu, cute gile..

    BalasPadam
  2. yang aku pon ade sumthing nk kasik ko tpi aku terlupe gilos x haku..nnti aku post ler

    santek skirt:P

    BalasPadam
  3. hai kiki, waduh kamu ader kat KL lagi ker time tuh,,, siap kat JB ader photography bagai,,, gempak seh... :)

    BalasPadam
  4. ceera:
    yeahh aku mmg cute.. wahhh =D

    BalasPadam
  5. miszue:
    owhh yake.postkan cepat2.. heheh

    BalasPadam
  6. nazafrog:
    hehee lorh gitu lah sis.. org nak kita jadi modelnya. kiki ok sajok!

    BalasPadam
  7. mmg cntik la ko pakai skirt tu,sesuai bangat tp syg aku x dpt tgk loo..=(


    p/s : aku x de kedit nk reply ur msg la..=)

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx