15 Ogos 2008

GAMBAR KAMi Di KLCC

KLCC

aku dan zue

izan dan kiki

tak payah lah nak malu2 segan pasni keyh.. hehheheh ~

zue, ingatla aku pernah dtg sini ye.. wahh poyo je ayat...

ceera dan zue... asyik chatting kat ym dan blog je.. neh dorank 1st time jumpa.. ^_^

bertiga... geng yang selalu masukkat chat room aku

zue dah tak tau nak posing camne.. heheh

testing arr.. nak mbik klcc tuh..

akhirnya ceera ajak tukar selipar.. auuw... aku mbik kuasa hijau ceera malam tuh

melepakkkkk...
harusss ada kami bersama ^_^
sama tapi tak serupa.. anda cari perbezaan maupun persamaan kami dalam pix ni.. (same dalam kebetulan je ni)
hurayy.. jom berempat plak...

yeahh gitu zue.. posing je tak kisah nye.. hehee

occay..time out.. ceera nak bayar paking sudah....

kami berpecah lepas tuh.... aku dan ceera nak balik sudah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx