15 Ogos 2008

NAiK LCT & BOOKING HOTEL

AKU DAN LINDA nak gerak ke jalan tun ismail..

so harus lah naik lct dulu...
huhu~ teringat kan aku je movie "THE MIDNIGHT MEET TRAIN"
HEYYY....
AKU DAN LINDA..thanx lina teman aku ^_^ korank ni baik2 selalu.. t dtg kuching.. susah2kanlah aku ye.. waka!
kat sini pun aku nak posing tau.. yelah harus lah nak gambar best2... kalo tak nyesol..

cea.. akunye idea.. suh linda snap pix aku ni.. heheh

...........sampai ke destinasi..aku dan linda turun dari SOGO.. nak g kat TUNE HOTEL. ala.. air asia nye hotel la.pasal esok aku nak stay kat sini plak.. jadi sementara ceera takde.. aku atur lah masa sendiri ni.. tulah sibaek linda setia menemani.. wahh gitu.. ohhh hotel tu cuma.. rm88 sahaja.. tapi kat dlm bilik takde tv. tp leh tahan jugak lah biliknya.. paling best CC kat bawah tu free... ^_^

sebelom aku dan linda balik ke bukit bintang lagi.. nak la mbik gmbar dulu kat maju junction ni.. sebelah hotel tune je... wahhh.. menarik kan.. hehhe

lepas tu kami naik sekali lagi... time tu dah malas nak mbik gambar.. heheh

........................go back to BB........

sampai kat BB plaza kami terus mencari payzen untuk kawan ciput yang ceera pesan..pasal ceera tak sempat nak cari kan.. suma kesuntukan masa.. last2 lainda yang pilihkan.. aku pulak sibuk mencari baju untuk anak buah aku.

wahhh aku mmg suka kipas tangan ni.. cam comel dan unik je...

b4 nak tunggu ceera dan ciput jemput.. kami jumpa lah mamat yang kat hotel tu.. nama dia eri. yelah rasa sementara tak de wat ap.. kita lepak minum la ngan mamat ni. huhu~ tapi seram deyh.. dia kasi hint suka kat aku.. huhuuhu~ linda tgok aku.. aku tgok linda... apa2pun.. kawan is better for me.. ^_^ aku tak nak kusut fikir pasal cinta dulu... ^_^

1 ulasan:

  1. takpe, taun dpn aku gi sana mmg aku nk susah2kan ko pun.. hehe

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx