15 Ogos 2008

PERGI KENDURi

kemas dari hotel tu... terus rumah ceera nak mbik kad jemputan pulak.. fuhhh.. tak reti duduk kami ni babe...

ni time nak gerak g kem wardibun eh.. gini ke je.. kat stapak nun.. dulu kazen aku duk sini dat why aku arif sikit tempat ni.. wahhh........walau aku tak dijemput pun..aku dtg juga.muka tak mahlu!!! ^_^ ceerakan ade =D

kami g persandingan tina.. kawan ceera kat blogger gak.. rasa nya tina je yang kenal aku.. huhu~ takpe.. aku baru lagi dlm dunia blog ni..

suka aku tengok tina ni..murah je ngan senyuman.. lagi2 lah time sandingan ni.. harus lempar senyuman.. heheh~ tapi apa2 pun nampak dia memang jenis yang frenly ^_^ suka2..

sempat mbik gmbar ngan blogger frenz yang lain.. darling8tabby... tut artis tu.. kawan si ceera lah tuh ^_^ ceera pun cam artis time ni tau.. byk kawan yang kenali dia..tp sumtimes dia pun blur sudah.. wakakka

harus akulah peneman ceera... ^_^

..pasni aktiviti lain plak... letih ke tak letih? korank pikirlah sendiri....? jenguk ko nak baca entry aku.. lenguh lagi jari2 aku menaip ni.. wahahahah~

5 ulasan:

  1. ngaaaaa...

    da spai kem wardieburn da dekat ar tuh ngan umah fea..

    BalasPadam
  2. wahhh..menyempat gak ko pi kenduri ek..
    mmg cuti² mesia aa ko taun neh kan..huhu
    lawa laaa kurung papel tuh...

    BalasPadam
  3. eh? awat cam kenal jer lelaki baju cokelat tuw? ehehhee!

    lawa ek baju ... sape nak kawen neh? kamo ke atau tuan punye tempat? ekekee! ;p

    BalasPadam
  4. wah....
    meriah yer...
    mesti seronok kan??

    BalasPadam
  5. chumel nyer korang masa pegi kenduri itu...

    mana gambar kenduri yg lain.. tak kan 1 jer??

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx